В умовах динамічних змін в українському законодавстві, необхідності постійного моніторингу нових правових актів, регулюючих законність ведення бізнесу, юридичний супровід підприємства є запорукою успішного та безпечного ведення бізнесу. Компанія «Юдей» пропонує послуги професійних юристів та комплексну юридичну підтримку бізнесу будь-якої форми власності у вигляді абонентського юридичного обслуговування.

Що таке абонентське юридичне обслуговування

Абонентське юридичне обслуговування (юридичний аутсорсинг) - надання юридичних послуг підприємству в процесі здійснення ним господарської діяльності. За договором про абонентське обслуговування можна передати нашим фахівцям повний комплекс юридичного супроводу бізнесу, окрему частину обов'язків штатних юристів або якийсь конкретний напрямок діяльності. Такий вид послуги - це оптимальне і сучасне рішення по наданню правової підтримки функціонування будь-якої організації.

Які види юридичних послуг надає компанія «Юдей»?

До спектру послуг нашої компанії входить:

  • реєстрація юридичної особи, оформлення та реєстрація статутної документації та внесення до неї змін;
  • правовий аналіз будь-яких документів, пов’язаних з діяльністю підприємства, вивчення договорів та угод до моменту їх підписання;
  • правовий супровід угод;
  • податкове планування та оптимізація податкового навантаження;
  • перехід з однієї групи платників податків до іншої;
  • оформлення обов’язкової первинної документації ФОП;
  • юридична підтримка під час перевірок підприємства державними органами;
  • представництво інтересів у суді;
  • судове оскарження актів, штрафів, санкцій тощо;
  • аудит компанії;
  • правова підтримка у держзакупівлях;
  • організація проведення зборів акціонерів;
  • оцінка судових перспектив;
  • послуги закриття підприємств;
  • постійний моніторинг змін у чинному законодавстві тощо.

 Переваги юридичного абонентського обслуговування

   Укладення договору на виконання абонентського юридичного обслуговування має ряд переваг:

  • підвищення ефективності діяльності підприємства;
  • оперативність прийняття рішень, завдяки миттєвому реагуванню кваліфікованих юристів на виникнення проблем або їх попередження;
  • зниження витрат на юридичний супровід діяльності компанії: немає необхідності в оформленні співробітника на роботу, надання робочого місця, а також гарантій, які передбачаються трудовим законодавством України;
  • відсутність ризиків: професійна відповідальність всіх співробітників компанії «Юдей» – застрахована;
  • постійний контроль бюджету: робота з нами дозволяє завчасно планувати бюджет підприємства;
  • надання послуг з юридичного обслуговування на умовах повної конфіденційності.

Які підприємства можуть замовити послуги абонентського юридичного обслуговування?

  Абонентське юридичне обслуговування компанія «Юдей» надає великим та середнім підприємствам будь-якої власності, малому бізнесу та приватним особам (інвесторам, акціонерам, посадовим особам тощо).

   Наші фахівці допоможуть малим підприємствам (ФОП, ТОВ) розробити внутрішню документацію для діяльності: організувати кадрову документацію (накази, інструкції, документи кадрового обліку, кадровий аудит); організувати податковий облік у фірмі та інше.

   Організаціям, у яких є штатний юрист, пропонуємо додаткову підтримку підприємства. Це необхідно, щоб вирішувати нетипові юридичні завдання; вести справи, які вимагають вузької спеціалізації та практичного досвіду, а також для захисту компанії під час складних судових справ.

  Поряд із вирішенням поточних правових питань великого бізнесу, здійснюємо юридичне супроводження реорганізації або ліквідації юридичних осіб, а також допомагаємо укладати складні угоди з іноземними партнерами.

Наші досягнення у 2021 році

  • Юристи компанії «Юдей» протягом 2021 року виграли 93% судових справ щодо притягнення бізнесу та ФОП до адміністративної відповідальності.
  • Ми заощадили нашим клієнтам понад 14 256 000 грн., завдяки оптимізації оподаткування.
  • Виграли 93% судових справ щодо притягнення бізнесу та ФОП до адміністративної та кримінальної відповідальності
  • Захистили понад 315 юридичних осіб та ФОП під час перевірок державними контролюючими органами.

Вартість послуг абонентського юридичного обслуговування

Вартість юридичного супроводу Вашого бізнесу залежить від типу підприємства та об’єму послуг. Ми забезпечуємо найкраще співвідношення ціни та якості, враховуючи побажання кожного окремого замовника. Ви отримуєте індивідуальний підхід та якісне виконання зобов’язань за помірну ціну. Наша мета – довготривала та плідна співпраця, побудована на довірі.

 

ДОВІРТЕ НАМ ЗАДАЧІ, ЯКІ ВІДВОЛІКАЮТЬ ВАС ВІД БІЗНЕСУ

 

Питання — відповідь

  • Чи можу я розраховувати на конфіденційність своїх справ, якщо замовлю абонентське обслуговування?
    Так, юристи «Юдей» несуть господарсько-правову відповідальність за нерозголошення інформації щодо клієнта.
  • Якщо іноземна компанія хоче відкрити підприємство в Україні, які додаткові документи потрібні?
    Якщо в якості засновника підприємства виступає іноземна компанія, окрім документів, потрібних для реєстрації підприємства, необхідно надати свідоцтво про реєстрацію в іноземній державі, довіреність на фізичну особу, яка буде мати право підпису від імені іноземної компанії. Для того, щоб уникнути помилок при реєстрації представництва іноземної компанії, радимо звернутися до наших юристів.
  • Чи може підприємство, одним із засновників якого є іноземець перейти на спрощену систему оподаткування?
    По-перше, це залежить від того, являється засновник-нерезидент фізичною чи юридичною особою. По-друге, має значення, яка частка статутного капіталу належить іноземцю. Взагалі, законодавством не встановлюються обмеження щодо засновника-іноземця. Не можуть платити єдиний податок іноземні компанії, які були створені і зареєстровані за кордоном, якщо ж підприємство має українську реєстрацію, то воно має шанс перейти на спрощене оподаткування. Але є декілька додаткових умов: частка засновника не має перевищувати 25% статутного капіталу і підприємство має дотримуватися граничної кількості найманих працівників та обсягів діяльності.
  • Що робити в ситуації, коли платник податків здійснює діяльність, яка не зазначена в свідоцтві платника податків?
    Якщо діяльність фізичної особи-підприємця відрізняється від зазначених КВЕДів, його можуть перевести на загальну систему оподаткування.
  • Як розблокувати податкові накладні?
    Присвоєння статусу «ризикованих» платників податків та блокування накладних сьогодні найпоширеніша причина звернень за консультацією до юристів. Якщо підприємець отримав квитанцію про зупинення реєстрації накладних, без зазначення конкретної причини такого блокування, дії податкового органу можна оскаржити в суді. Але перед тим, як звертатися до суду, можна надати повний пакет документів до податкового органу. Для оформлення максимального пакету документів радимо звернутися по допомогу до юристів.
  • Чи можна заключити договір про абонентське обслуговування до відкриття підприємства?
    Так, можна. При цьому, відкриття Вашого підприємства відбудеться з максимальним комфортом, адже всю паперову та бюрократичну роботу візьмуть на себе наші співробітники.
  • Підприємство має заборгованість по кредиту, вже заарештували майно, але через велику пеню його не вистачає на погашення кредиту. На яку правову допомогу можна розраховувати в такій ситуації?
    Невиконані кредитні зобов’язання – розповсюджене явище нашого сьогодення. Але є шанс зменшити навантаження по виплатам в судовому порядку. Наші юристи гарантують: списання штрафів, пені; зменшення суми боргу; захист заарештованого майна та оскарження результатів торгів заарештованим майном, якщо вони вже відбулися; роботу з колекторами; встановлення кредитних канікул тощо.
  • Як правильно скористатися податковою амністією?
    Підприємці, які вели «тіньовий» бізнес, виплачували зарплату в «конвертах», вели нелегальну підприємницьку діяльність, тепер можуть одноразово відкрити свої доходи та майно, задекларувавши їх. Цю процедуру необхідно провести до 01 вересня 2022 року. Щоб правильно оформити документацію, визначитися із організаційно-правовою формою та видом майбутнього оподаткування, правильно заповнити декларацію, зареєструвати підприємство, оформити штатний розпис тощо, радимо звертатися по допомогу до наших юристів. Легалізувати бізнес та задекларувати майно радимо обов’язково, адже розпочало свою роботу Бюро економічної безпеки, завданням якого є викриття нелегального бізнесу та притягнення його власників до кримінальної відповідальності.
Абонентське юридичне обслуговування

Як ми працюємо

1
Детальна консультація
2
Укладення договору
3
Підготовка та завірення документів
4
Подача і отримання документів з Мінюст
5
Відкриття рахунку в банку

З цією послугою часто замовляють

Залишилися питання? Ви можете задати їх нашим фахівцям
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. +38 (050) 744-77-71

Замовити зворотній дзвінок
Залиште заявку
і ми Вам зателефонуємо