Страхові агенти - милі люди, коли переконують потенційного клієнта у перевагах поліса. Але варто відбутися нещасному випадку, і ситуація змінюється. У компанії з'являється маса причин, щоб не відшкодовувати збитки або затягнути з виплатою компенсації. Частина відмов і затримок обґрунтована, але більшість випадків повинен розглядати юрист по страхових спорах.

Як вирішуються проблемні питання зі страховою

Найпростіше залагодити конфлікт у досудовому порядку. Для цього на адресу компанії направляється претензія, де клієнт описує обставини страхового випадку і наводить аргументи на користь своєї позиції. Адресату відводиться певний термін на розгляд претензії. Якщо клієнт отримує негативну відповідь, суперечка зі страховою компанією вирішується в судовому порядку.

Причини страхових суперечок

Як показує судова практика, суперечки зі страховиком найчастіше виникають з наступних причин.

Відмова у виплаті

Відмовити в компенсації збитку компанія може під будь-яким зручним приводом. Наприклад, заявити клієнту, чий автомобіль побував в ДТП, що пошкодження не є результатом аварії. І підтвердити заяву результатами трасологічної експертизи. Щоб довести свою правоту і домогтися належної виплати, клієнтові доведеться клопотати про призначення повторних досліджень.

Заниження суми відшкодування

Рішення про зменшення виплат страховики аргументують результатами оцінки збитку, неможливістю встановити будь-які факти, недовірою до висновків ініційованої клієнтом експертизи. Якщо компанія не реагує на законні претензії з боку клієнта, доводиться відстоювати свої інтереси. Можна направити скаргу у Федеральну службу страхового нагляду або закликати страховика до відповіді через суд.

Затримка страхової виплати

Всі терміни вийшли, але компанія не поспішає з виплатою компенсації. Пояснює затримку браком документів, необхідністю проведення додаткової експертизи або просто годує клієнта обіцянками. Якщо затягування термінів нічим не обґрунтоване, до вирішення проблеми варто залучити юриста по страхових спорах.

Клієнт не завжди правий

Заради справедливості варто відзначити, що причиною страхових суперечок не завжди є несумлінність страховика. Компаніям теж доводиться захищати свої інтереси в судових органах, щоб не стати жертвою шахрайства з боку клієнта. Страхувальники можуть приховувати важливу інформацію, фальсифікувати результати експертизи, оформляти поліс заднім числом, надавати неправдиві дані з метою завищити страхову суму. Але в порівнянні з порушеннями, що допускаються страховими компаніями, такі випадки мізерні.

Чим допоможе юрист по страхових спорах?

Самостійно захищати свої права в суперечці зі страховою компанією - не дуже мудрий вчинок. Великі компанії, як правило, мають у своєму розпорядженні штат кваліфікованих фахівців з багатим досвідом судових справ. Страхові акули легко проковтнуть клієнта, не дуже підкованого законодавчо. Щоб виграти справу, необхідна підтримка компетентного юриста.

Фахівці нашої компанії знають, як діяти, щоб домогтися успішного результату. Вони:

  • складуть грамотну претензію і проведуть від імені клієнта переговори з представниками компанії;
  • візьмуть на себе проведення незалежної оцінки збитку і підготують список правильних запитань для експерта;
  • якщо виникне необхідність передати справу в суд, підготують позов і захищатимуть інтереси страхувальника на судових засіданнях.

Наші адвокати за рішенням суду домагаються не тільки належної клієнтові виплати - з компанії-відповідача на користь позивача стягують пеню за кожен день прострочення, штраф і компенсацію моральної шкоди.