Конфлікт зі страховою компанією в рідкісних випадках можна вирішити самостійно. Для СК суперечка - нормальна ситуація, частина нормальної роботи: для цього страхова містить штат комісарів і юристів. Для автовласника, який уклав договір обов'язкового автоцивільного страхування та / або договір КАСКО, страхові спори після ДТП - це стрес і ризик. Щоб виграти, потрібно або мати багато часу і добре знати закони, або знайти хорошого страхового Автоюрист.

Закон: взаємини страхових компаній і страхувальників регулюються статтями глави 48 Цивільного кодексу РФ, законом «Про організацію страхової справи в Російській Федерації». Для ОСАГО регулює документ - Федеральний закон 40-ФЗ, який називають законом про ОСАГО

Підстави для суперечок

Перелік типових конфліктів між СК і страхувальником включає:

  • відмови в прийомі документів на виплату компенсації;
  • відмови у виплатах (часті причини - неповний комплект документів або невизнання випадку страховим);
    затягування з відповіддю за заявою клієнта;
  • зрив термінів по перерахуванню коштів;
  • скорочення розмірів страхових виплат (підстава - заниження якого зазнав страхувальник шкоди);
  • відмови у виплаті неустойки.

Врегулювання страхового спору

Виниклий після ДТП конфлікт зі страховою компанією може бути врегульовано як в досудовому порядку, так і в суді.

Важливо! Якщо це страховий суперечка по ОСАГО, то страхувальник зобов'язаний почати домагатися виплати або неустойки, подаючи претензію, тобто в досудовому порядку. Для конфліктів між страховиком і страхувальником по КАСКО подача претензії бажана, але не обов'язкова.

Досудове вирішення конфлікту

Правильно складена претензія дозволяє в 90% випадків вирішити страхові суперечки по ОСАГО на користь страхувальника. Для конфліктів по КАСКО відсоток дещо менше, але теж досить високий. Претензія подається особисто клієнтом компанії або його представником (юристом) в СК: обов'язково в двох примірниках, обов'язково з відміткою на кожній копії про дату і час подачі.

Позовну заяву

Позов з пакетом супровідних документів подається до суду за місцем реєстрації страхової компанії (або її філії). До позовної заяви додаються всі документи, які мають відношення до конфлікту: від претензії до копій протоколів, висновків експертів та оцінювачів. Чим повніше пакет документів, тим вищі шанси на перемогу.

Доказова база, яка додається до позовної заяви, залежить від характеру спірної ситуації. Наприклад, відмова у виплаті через те, що випадок визнано нестрахових по КАСКО, зажадає прикріплення до позовної заяви результатів трасологічної експертизи. А заниження страхової виплати з орієнтуванням на результати оцінки збитку фахівцями страховика - даних оцінки від незалежних експертів.

Допомога страхового Автоюрист

Допомога спеціаліста по спорах зі страховими компаніями дозволить:

  • правильно скласти заяву на виплату і претензію, якщо заяву було проігноровано;
  • зібрати потрібні документи для подачі позову;
  • виробити вірну позицію в суді.

На етапі підготовки до суперечки Автоюрист:

  • проаналізує договір - на предмет відповідності нормам права і пошуку в ньому слабких місць;
  • забезпечить повторне проведення експертиз і оцінок (якщо результати попередніх здаються страхувальнику помилковими).

На досудовому етапі конфлікту фахівець буде представляти інтереси клієнта страхової при спілкуванні з опонентами. У суді також можливо представницький інтересів страхувальника.

В юридичній фірмі Львова «БухЮрЗахист» ви можете отримати кваліфіковану правову підтримку в суперечках із страховими компаніями. Ми беремося допомогти у вирішенні конфліктів по ОСАГО і КАСКО.