Проблеми, що виникають під час відпочинку, неприємні подвійно. Вони з'являються у невдалий момент і псують заздалегідь сплановану відпустку. Захист прав споживачів туристичних послуг ускладнюється тим, що отриманий покупцем продукт нематеріальний. Це не бракований чайник, який можна швидко повернути продавцеві. Зіпсований відпочинок - це втрачений даремно час, чималі гроші і маса негативних емоцій. Помилки туроператора можна виправити, але також можна стягнути з виконавця передбачені законом компенсації і штрафи. Для цього буде потрібна допомога досвідченого адвоката, що спеціалізується на захисті прав споживачів у сфері туризму.

Дізнатися докладніше про інші послуги із захисту прав споживачів.

Найпоширеніші проблеми

Найчастіше споживачі подають в суд на туроператора з наступних причин:

  • затримка або перенесення авіарейсу;
  • недостовірна реклама (заявлені умови не відповідали реальності);
  • низький рівень сервісу (незручний трансфер, довге очікування заселення і так далі);
  • грошові збори, не обумовлені заздалегідь;
  • виникнення небезпечних для здоров'я ситуацій під час перельоту, проживання в готелі або екскурсій.

Крім однойменного закону, захист прав споживачів у сфері туризму забезпечується Законом України «Про туризм». Відповідно, за цими нормативними актами споживач може не тільки отримати компенсацію, а й подати скаргу на туроператора в наглядові органи.

Хто заплатить за моральну шкоду

Споживачі, які зіткнулися з неякісними туристичними послугами, можуть отримати компенсацію моральної шкоди. Її розмір не залежить від понесених клієнтом збитків. Суму заявляє споживач. Але, як показує практика, туристи схильні перебільшувати ступінь психологічного дискомфорту, і найчастіше судді знижують розмір заявленої компенсації до 10-20 тисяч гривень.

Захист прав споживачів в сфері туризму

Якщо туроператор не виконав свої обіцянки, наші юристи допоможуть відновити справедливість:

  • проведуть безкоштовну первинну консультацію;
  • вивчать документи і порівняють вихідні дані з реальними умовами туру;
  • складуть експертну оцінку ситуації, що склалася;
  • проведуть переговори з туроператором;
  • складуть претензію на адресу керівника агентства;
  • подадуть скаргу в наглядові органи;
  • розрахують і доведуть суму компенсації;
  • оформлять відмову від путівки і доб'ються повернення грошей;
  • підготують позовну заяву і представлять ваші інтереси в суді.

Ми рекомендуємо нашим клієнтам не нехтувати досудовим розглядом спору. Якщо туроператор проігнорує претензію або не захоче вирішити питання мирно, при зверненні до суду турист зможе отримати додаткову компенсацію. У таких ситуаціях компанія, яка порушила права споживача, зобов'язана виплатити клієнту штраф у розмірі 50% від присудженої суми.