Перенесення бізнесу – кропітка справа, яка потребує чіткого дотримання норм діючого законодавства для уникнення негативних наслідків, які можуть виникнути в разі помилок, допущених при зміні реєстрації бізнесу.

Релокація юридичної особи – фактичний перенос бізнесу до іншого міста / регіону / країни, який вимагає вирішення великої кількості паперових та матеріальних перепон..

Для переносу бізнесу необхідно вирішити наступні питання:

  • релокація штату або підбір нового персоналу компанії;
  • звільнення працівників;
  • підготовка пакету документів для реєстрації бізнесу за новою адресою;
  • внесення змін до реєстру;
  • звернення до державного реєстратора;
  • отримання нової довідки статистики;
  • завірення Статут у нотаріуса;
  • оповіщення банку.

Релокація штату або підбір нового персоналу

Звичайно, весь персонал компанії навряд чи захоче переїхати до іншого міста, крім того, переїзд співробітників ставить перед керівництвом компанії досить серйозні задачі:

  • оренда або придбання житла;
  • забезпечення медичного обслуговування штату (можливо доведеться придбати поліс добровільного корпоративного медичного обслуговування);
  • можливість працевлаштування членів родини, забезпечення оформлення дітей співробітників до учбових закладів тощо.

У такій ситуації більшість керівників підприємств обирають послуги рекрутингу нових кадрів у Львові. Рекрутинг може забезпечити підбір нового колективу, готового вирішувати поставлені задачі, залучення висококваліфікованих спеціалістів, в тому числі й експатів для успішного  розвитку бізнесу.

Звільнення працівників

Кодекс законів про працю дає чіткі інструкції щодо звільнення або переведення працівників на нове місце роботи:

якщо передбачається переїзд компанії до іншого міста, працедавцю необхідно повідомити працівників, під особистий підпис, про очікувані зміни, не пізніше, ніж за два місяці до перенесу бізнесу;

  • у разі відмови працівника працювати в іншому місті, він має право звільнитися за згодою сторін, з двотижневим терміном відпрацювання;
  • власник повинен видати наказ про звільнення та ознайомити з ним працівників;
  • необхідно письмово повідомити працівників про нараховані суми, які вони мають отримати при звільненні;
  • внести записи до трудових книжок та видати їх у день звільнення;
  • розрахуватися з працівниками в день звільнення.

Помилки, яких можна припуститися на цьому етапі:

  • повідомлення про переїзд компанії усно – цього не можна допускати, адже це може бути приводом оскарження в суді працівником незаконного звільнення й необхідності виплачувати заробітну плату та компенсації;
  • затягування розрахунку з працівниками – обов’язковою умовою, згідно із Кодексом законів про працю є розрахунок в день звільнення або наступного дня, жодних «обхідних папірців», «актів прийому-передачі» тощо законодавством не передбачено, навіть якщо такі пункти є в статуті або правилах внутрішнього розпорядку підприємства;
  • видача трудової книжки – обов’язкова умова, навіть якщо працівника немає на роботі, йому необхідно в будь-яки спосіб її передати. Якщо ж працівник не забрав книжку, її треба зберігати на підприємстві протягом 2 років.

Документи для перереєстрації

Для звернення до Державного реєстру з метою перереєстрації місцезнаходження підприємства необхідно підготувати наступні документи:

  • рішення власника підприємства або Протокол загальних зборів підприємства;
  • реєстр присутніх на загальних зборах;
  • нова редакція Статуту підприємства або зміни до Статуту;
  • реєстраційна картка (заповнюється Форма 3, у якій необхідно відзначити пункт 3 – «Зміна місцезнаходження юридичної особи (у разі зазначення його в установчих документах)»);
  • якщо зміну місцезнаходження підприємства буде реєструвати та проводити не директор, необхідно виписати довіреність на ту особу, яка буде цим займатися (державний реєстратор має право залишити документи без розгляду, якщо вони подані особою, яка не має це повноважень).

Внесення змін до реєстру

Для внесення змін до Державного реєстру необхідно подати підготовлений пакет документів, включивши до нього стару редакцію Статуту та квитанцію про сплату державного мита за проведення реєстрації змін та публікацію змін.

Звернення до державного реєстратора

Після передачі необхідних документів державному реєстратору, він, протягом 10 днів, повинен відправити реєстраційну справу реєстратору за заявленим новим місцезнаходженням підприємства. Державний реєстратор, яки отримав справу, протягом 10 днів, повинен письмово підтвердити зміну адреси реєстрації та внести зміни до Єдиного державного реєстру.

Отримання нової довідки статистики

Отримавши нову Виписку із Державного реєстру, необхідно звернутися до управління статистики, надавши наступні документи:

  • копію Виписки із Державного реєстру;
  • заяву на отримання довідки (надається в управлінні статистики);
  • стару довідку статистики;
  • квитанції про сплату державного мита та послуги видачі довідки (250 грн.);
  • довіреність, якщо за довідкою звертається не директор підприємства.

Засвідчення статуту

За законом, перша редакція статуту підприємства (ТОВ) підписується усіма учасниками та обов’язково засвідчується нотаріусом.

Оповіщення банку

Юридична особа, яка змінила місце реєстрації повинна повідомити про це банк, у якому відкрито рахунок підприємства. Документи, які необхідно подати до банківської установи:

  • виписка з ЄДР;
  • довідка статистики;
  • рішення власника або Протокол загальних зборів;
  • новий Статут або Зміни до Статуту;
  • печатка (за наявності);
  • довіреність (якщо до банку звертається не директор підприємства).

Бажано, перед проведенням перереєстрації провести внутрішні бухгалтерський аудит підприємства.

Компанія «Юдей» пропонує комплексні послуги х переносу бізнесу до Львову:

  • допомога з переведенням працівників на нове місце роботи;
  • юридична допомога під час розформування штату робітників;
  • рекрутингові послуги у Львові;
  • юридичний супровід та правильне документальне оформлення всіх етапів перереєстрації;
  • реєстрація нової юридичної адреси;
  • бухгалтерські послуги (аудит, бухгалтерський супровід ).

Наша команда створить всі умови для комфортного переведення Вашого бізнесу до нашого міста, допоможе в оренді або придбанні комерційної та житлової нерухомості, офісних приміщень, виробничих потужностей, складів, транспортних засобів, спеціалізованої техніки тощо.

Рекрутери компанії «Юдей» підберуть команду працівників, які вміють та бажають працювати, нададуть консультації та правову допомогу в питаннях працевлаштування, сумісництва, переведення робітників, працевлаштування експатів тощо.

Ми забезпечимо охорону та захист Вашого бізнесу,економічну безпеку угод та інвестування, перевіримо на надійність контрагентів та визначимо можливі кризові фактори, проведемо корпоративні розслідування.

Компанія «Юдей» гарантує конфіденційність своєї діяльності та позитивне вирішення будь-яких правових питань.

 

Як ми працюємо

1
Детальна консультація
2
Укладення договору
3
Підготовка та завірення документів
4
Подача і отримання документів з Мінюст
5
Відкриття рахунку в банку

З цією послугою часто замовляють

Залишилися питання? Ви можете задати їх нашим фахівцям
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. +38 (050) 744-77-71

Замовити зворотній дзвінок
Залиште заявку
і ми Вам зателефонуємо